Kaytarıkçının 10 Altın cümlesi

  1. Baktım ama bu hususta bir karara rastlayamadım.
  2. Söz konusu kararları okudum ama davamıza uyan bir açıklamaya henüz rastlayamadım.
  3. Ancak çalışmalarıma devam etmekteyim.
  4. Dilekçenin planını oluşturdum, şu an yazma aşamasındayım.
  5. Konu biraz karışık, bu yüzden olaya uyarlamakta biraz güçlük çekiyorum.
  6. Alo Delet Dairesi’nden geri bildirim bekliyorum.
  7. Müvekkil o konuda geri dönmemişti değil mi X Hanım?
  8. Bir süre mübaşiri bekledim.
  9. Baki Kuru’da o konuda hiçbir açıklama yok!
  10. Çoğu bitti azı kaldı gün içinde gönderiyorum.

Kaytarıkçı cool bir öğrencidir. Çalışmadım der geçer not alır. Ne de olsa öğrencilikte çalışmamak ayıp değil, normdur. İş dünyasında ise çalışmamak iş akdinin temel prensibine aykırı bir şeydir. Bu yüzden yukarıdaki cümlelerle kaytarıkçılığızı gizlemeye bakın. Ancak bu sefer de bir işi 810 saatte yapamayan bir geri zekalı gibi görünme riskiniz var… 

Leave a Reply

